هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به بازارها و مراکز خرید می باشد . این هتل همچنین روبروی پاساژ مروارید کیش قرار دارد و نزدیک به دریا می باشد. این هتل تا فرودگاه جزیره 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل پانیذ دارای صبحانه و نهار و شام می باشد و شامل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک برای میهمانان تور کیش است. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل پانیذ به شکل بلوک از هم جدا می باشند و به سبک اسپانیایی طراحی شده است . در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان می باشد.

از امکانات هتل پانیذ کیش برای مسافران تور کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و ... اشاره نمود.

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش جزء هتل های 3 کیش محسوب می شود و در محیطی آرام واقع شده است که مناسب برای اقامت و استراحت گردشگران تور کیش می باشد . در نزدیکی این هتل بازار مروارید قرار دارد و تا حدودی نیز بازارهای دیگر و دریا به این هتل نزدیک می باشد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه با ماشین است.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزیره کیش، میدان امیر کبیر، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش :

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پارکینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سیستم خنک کننده

 هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش جزء هتل های 3 ستاره کیش محسوب می شود و از نظر بازار و ساحل خلیج فارس در موقعیت خوبی واقع شده است. صبحانه و ناهار و شام در این هتل برای مسافران تور کیش فراهم است. از امتیازات این هتل می توان به استقبال فرودگاهی و تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها اشاره نمود.

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگرانتور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96

تور کیش مهر 96

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.