هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

تایید گرجستان نسبت به استراتژی مبارزه فاسد

خبر نامه گرجستان و تایید گرجستان به عملکردهای فاسد هتل های گرجستان

وزارت قضائیه جورجیا گزارش داد که دولت یک راهبرد مبارزه با فساد و برنامه عملیاتی برای 2017-2018 را تأیید کرده است.


"در نتیجه اصلاحات ضد فساد، گرجستان در مبارزه با فساد بزرگترین کامیابی را در میانی کشورهای اروپای شرقی به دست آورد و یکی از ذیل ترین سطح فساد در وسط کشورهای اروپایی است؛ این واقعیت که توسط بسیاری از پژوهش ها بین المللی تایید شده و با کامیابی پسین که گرجستان وزارت امورخارجه گزارش عدل که رئیس دولت همکاری دولتی گشایش شد.


این بیانیه آمده است که سیاست های پیچیده و قدم های جدی دولت در گرجستان در برپایی یک سیستم حکومتی عمومی شفاف و پاسخگو و یک محیط آزاد در مملکت کامیاب و مفید بوده است.


"دولت گرجستان متوجه است که مبارزه با فساد نمی تواند یک بار اصلاح یا یک سررسید اندک باشد. مبارزه با تباهی و جلوگیری متعلق به یک فرایند همیشگی است و حتی در حال حاضر نیز به طور پرکار ادامه دارد.


وزارت کشور تأکید می کند که هدف آنها افزایش دسترسی به اطلاعات و مشارکت شهروندان، درمان مکانیزم پیشگیری از فساد، به کارگیری فن آوری ها و نوآوری در اداره امور دولتی خدمات عمومی است و شهرداری ها را در روند اجرای برنامه مبارزه با فساد ادغام می کند.


استراتژی جدید و مبارزه با تباهی جدید بدست شورای هماهنگی بینالمللی با همکاری 38 سازمان دولتی، 14 سازمان غیر دولتی و سه نماینده کسب و کار تعریف شد.


طرح جدید مبارزه با فساد حائز 16 اولویت، بیش از 60 رخداد و بیش از 200 تکاپو دارد.

تور گرجستان را دنبال کنید :

"سه مورد از این نخستینگی ها؛ پیشگیری از تباهی در حوزه ورزش، در پروژه های زیربنایی و در شهرداری ها کاملا جدید در گرجستان است و هدف آنها دربرگیرنده ورود بخش های اکثریت در سیاست های یکپارچه مبارزه با تباهی است. "


در بیانیه آمده است که اهداف اصلی استراتژی جدید عبارتند از: برپایی یک سیستم حقوق دادگرانه در خدمات عمومی، ایجاد راهبرد ارتباطی در مورد مسائل مربوط به فساد با مردم، برپایی یک حقوق و پاداش شفاف و پاداش برای دادستان، اصلاح مقالات برگشت دادن ستیز های اخلاقی و منافع در رابطه با داوران و دادستان ها، اجرای یک برنامه الکترونیکی از جلسات احقاق انضباطی و حل مسائل مربوط به مکمل های حقوق و اجرت برای قضات، تصویب یک قانون در باره آزادی اطلاعات، پالایش مکانیسم اداری برای ایجاد دولت برنامه های بهداشتی پوشش دیتا شده شفاف، توانمند سازی شوراهای مشاوران مدنی در شهرداری ها، درمان سازوکارهای کنترل پروژه های زیربنایی و موارد دیگر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.