هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های استانبول

هتل هیلتون پارکسا استانبول

 hil1.gif

هتل هیلتون پارکسا استانبول یکی از مناسب ترین هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که که در سال 1990 میلادی در بشیکتاش در 8 طبقه با حدود 117 باب اتاق و سوییت با نمایی زیبا از تنگه بسفر ساخته شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی تا فرودگاه آتاتورک حدودا 30 کیلومتر و تا اماکن تاریخی مانند برج گالاتا ، میدان تکسیم و... حدودا 2 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در دو دوره یکی در سال 2000 و یکی در سال 2010 بازسازی شذه است. گردشگران تور استانبول با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

hil2.gif

hil3.gif

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.


هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول هتلی 5 ستاره می باشد که در مرکز استانبول و در منطقه تکسیم قرار گرفته است.مسافت  فرودگاه آتاتورک تا هتل پنج ستاره الیت ورد 25 کیلومتری می باشد.

امکانات هتل الیت ورد استانبول:

مسافرین تور استانبول که علاقه مند به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول هستند میتوانند از بسیاری از مراکز دیدنی این شهر مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و ... که در نزدیکی این هتل قرار دارند بازدید کنند. امکانات هتل الیت ورد استانبول برای تمام سلیقه ها در نظر گرفته شده است به طوری که نیازهای اکثر مسافرین تور استانبول را به خود جلب می کنند، برخی از این امکانات، فضای سبز هتل، آسانسور، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر رایگان فرودگاهی، چند رستوران مجلل، کافی شاپ و امکانات تفریحی ورزشی نظیر سالن ورزشی مجهز، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار و مرکز سلامت و آبگرم می باشد. تعداد اتاق های این هتل 245 باب است که در انواع مختلف سوئیت، خانوادگی و منحصر به فرد در نظر گرفته شده اند. تجهیزاتی که در هتل الیت ورد استانبول برای خدمت رسانی به مسافرین تور استانبول در نظر گرفته شده اند تلویزیون LCD، بالکن، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام مجهز، کلید الکترونیکی و صندوق امانات می باشند. مسافرینتور استانبول برای استفاده از اینترنت پر سرعت در این هتل مجهز، نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند، زیرا این امکان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

 

هتل الیت ورد استانبول درمنطقه تقسیم قرار گرفته ودر مجاورت منطقه تجاری جامع استانبول و یک کیلو متری مرکز همایشات شهر واقع شده, این هتل در سال 2010 بازسازی شده است و ساختمان بنای مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری لوکس روز بر گرفته است.این هتل 245 اتاق استاندارد .خانوادگی. سوئیت لوکس منحصر به فرد دارد و با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.

هتل الیت ورد استانبول در موقعیت مناسب ، در چند قدمی میدان معروف “تقسیم” ودر مجاورت منطقه تجاری جامع استانبول ودر یک کیلومتری مرکز همایشات شهر واقع شده است. و تا فرودگاه آتاتورک ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.این هتل ۵ ستاره با معماری مدرن و متفاوت و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز آماده پذیرایی از مسافرین می باشد . ۲ سوئیت ، ۳ اتاق و ۳ اتاق هتل مخصوص معلولین می باشد که در مجموع ۲۴۵ اتاق را با چشم انداز زیبای شهر تحت پوشش قرار می دهد .انواع غذاهای ترکی و بین المللی در یکی از ۶ رستوران و تریا واقع در هتل الیت ورد قابل سرو می باشد.کافه خیابان هتل، محل مناسبی برای صرف غذا و تماشای آمد و شد مردم می باشد.

امکانات رفاهی هتل الیت ورد استانبول:

استخر سرپوشیده مجلل ،استخر کودکان ، سالن تناسب اندام ، امکانات کامپیوتری,حمام سنتی و ترکی از جمله امکانات رفاهی این هتل می باشند .هتل الیت ورد استانبول در چند قدمی خیابان منحصر به فرد “استقلال” که پر از رستوران ، مغازه و بوتیک می باشد ؛ قرارداشته و حدودا ۳ کیلومتر با کاخ “تاپکاپی” ، مسجد کبود و بازار بزرگ شهر فاصله دارد.این هتل با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.سایر امکانات عبارتند از:سیستم حرارت و برودتی مرکزی – پرستار کودک – پارکینگ و ۴ سالن کنفرانس .هتل با بهترین پرسنل وامکانات خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور استانبول ارائه می دهد .


هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصی و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشی, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رایگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، کافی نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رایگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشی, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 


 هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.