هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های لوکس دبی

 هتل آتلانتیس دبی

یکی از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل های خاورمیانه دبی هتل 5 ستاره آتلانتیس است که در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی قرار گرفته است.  هتل آتلانتیس دبی دارای 23 طبقه و 1539 اتاق مجلل و مدرن با امکانات عالی که هر کدام  مشرف به آکواریوم اتلانتیس, روبه استخر, روبه پارک آبی, روبه خلیج فارس و حتی سوئیتهایی که دیواره اتاق خواب آن اکواریوم بزرگ هتل آتلانتیس و امکاناتی نظیر مینی بار ، جکوزی ، یخجال ، تلویزیون ، سشوار, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین پارکی های آبی را دارد که استفاده از آن برای مسافران تور دبی رایگان ولی برای عموم رایگان نمی باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت  اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ, استخر روباز, سونا و جکوزی و ... که مخصوص مسافران تور دبی می باشد.  هتل آتلانتیس دبییک آکواریوم بزرگ زیرآبی بسیار زیبا همراه با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و همچنین استخر دولفین که بسیار مورد توجه مسافران تور دبی قرار گرفته است. این هتل به  مراکز خرید اصلی دبی,  ایستگاه مترو, مراکز خرید و مراکز بازرگانی دبی نزدیک می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی و با انواع گوشت های حلال مخصوص مسافران تور دبی می باشد. رستوران کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی از رستوران های عالی هتل اتلانتیس دبی می باشد. 


امکانات  هتل آتلانتیس دبی:

بزرگ ترین پارک آبی خاورمیانه, زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان با مربیهای حرفه ای, اتاق بازیهای رایانه ای ،ماساژ , استخر روباز مخصوص مسافران تور دبی , امکانات ویژه برای معلولین, سونا و جکوزی, آکواریوم بزرگ زیرآبی با انواع آبزیان کوچک وبزرگ و استخر دولفین, بار, خدمات خانه داری, انواع بازیهای زمینی, کرایه اتومبیل, رستوران کاتالان، ایتالیایی و فرانسوی و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.


هتل میلینیوم پلازا دبی

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل میلینیوم پلازا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است.هتل میلینیوم پلازا دبی دارای 65 طبقه مجموعا از 413 اتاق شیک و مدرن با امکانات خوب همراه با بالکنی بسیار زیبا و اینترنت در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 4 رستوران و کافه بسیار خوب با انواغ غذاها و دسر ها مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از امکانات تفریحی این هتل می توان گفت جکوزی, استخری بر روی تراس با چشم اندازی عالی, استخر ویژه کودکان, سونا, ماساژ، باشگاه ورزشی و ... که برای مسافران تور دبی می باشد. مسافران تور دبی با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

امکانات هتل میلینیوم پلازا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل، استخر، سونا مخصوص سافران تور دبی ، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، استخر روباز و ... برای مسافران تور دبی می باشد.


هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که در منطقه مرکزی دیره ساخته شده است و دارای 249 باب اتاق با طراحی زیبا و مدرن با رنگ های گرم و دل نشین با چیدمانی خاص و بالکن اختصاصی و دارای امکاناتی کامل و مجهز و در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی و همچنین فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا متروی الریگا دبی می باشد. در رستوران های این هتل انواع مختلفی از غذاهای هندی، عربی و ایرانی و ... برای گردشگران تور دبی طبخ می شود.

امکانات هتل جود پالاس دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، زمین گلف، اسپا، ماساژ، رستوران، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان،روم سرویس، خدمات گردشگری دبی، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی،کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور که بخشی از خدمات رسانی این هتل می باشد و همچنین سرویس شاتل رایگان برای مرکز خرید سیتی سنتر دیره و ساحل برای رفاه گردشگران تور دبی فراهم شده است.

بابت خرید و رزرو بیلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل جمیرا بیچ دبی

jamira-bich4.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی هتلی مجلل و 5 ستاره دارای یک ساحل خصوصی , 16 رستوران و 5 استخر برای استفاده تمامی میهمانان شهر دبی می باشد. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به پارک آبی wild wadi دسترسی داشته باشند. اتاق های این هتل بزرگ و دارای پنجره های بزرگ شیشه ای مشرف به خلیج هستندو تمام اتاق ها دارای تلویزیون و سرویس اینترنت بی سیم میباشند. انواع رستوران های لبنانی و آرژانتینی و ایتالیایی دراین هتل وجوددارد. در منوی اکثر رستوران های هتل یک بخش ویژه کودکان هم وجوددارد. برخی از امکانات این هتل عبارتند از زمین تنیس، باشگاه ورزشی مجهز، کلاب کودکان و استخر. مال امارات تا این هتل 10 دقیقه فاصله دارد و فاصله ی فرودگاه بین المللی دبی تا هتل هم 20 کیلومتر است. کارکنان این هتل به زبان های مختلف صحبت می کنند . این هتل دارای 617 اتاق می باشد. از می توانند از طریق آژانس سپید گشت در این هتل اتاق رزرو کنید. 

امکانات هتل :

jamira-bich2.jpg

هتل جمیرا بیچ دبی خدماتی نظیر : صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها،  بیزینس سنتر ، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , برنامه های مهیج برای کودکان در کلاب سند باد , SPA , زمین تنیس , زمین والیبال و بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق، منوی غذای رژیمی  و... را در اختیار میهمانان تور دبی قرار می دهد.

jamira-bich1.jpg

jamira-bich.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل گرند حیات دبی

gerand-hayat13.jpg

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در شهر زیبای دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است. هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

امکانات هتل :

gerand-hayat12.jpg

هتل گرند حیات دبی خدمات بینظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل گرند حیات دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

gerand-hayat10.jpg

gerand-hayat2.jpg

امکانات اتاق ها :

gerand-hayat5.jpg

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد.

gerand-hayat3.jpg

میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

 تور دبی اسفند 95

تور دبی بهار 96

تور دبی فروردین 96

تور دبی اردیبهشت 96

تور دبی خرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.