هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های استانبول

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

هتل ریکسوس تکسیم استانبول

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره ریکسوس تکسیم است که در در منطقه تقسیم استانبول قرار گرفته است. هتل ریکسوس تکسیم استانبول دارای ۱۱۶ اتاق شیک،۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس مجلل و دارای امکاناتی مانند سشوار, اینترنت, مینی بار و تراسی با چشم اندازی فوق العاده عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. رستوران فانوس هتل دارای انواع غذاهای مختلف و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. امکانات رفاهی و سر گرمی این هتل می توان گفت ماساژ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, حمام ترکی و سنتی, سالن بدنسازی و ... که برای لذت هر چه بیشتر مسافران تور استانبول می باشد. هتل ریکسوس تکسیماستانبول از نظر موقعیت مکانی بسیار نزدیک به فرهنگی آتاتورک, فرودگاه آتاتورک و  ۴۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد و بسیار مناسب مسافران تور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول:

پذیرش شبانه روزی , رستوران , ترانسفر فرودگاهی , پارکینگ , صرافی , سالن زیبایی , خشکشویی و صندوق امانات, انواع ماساژ مخصوص مسافران تور استانبول ، استخرسر پوشیده , مرکز آب درمانی (اسپا) , سونا , جکوزی, سالن بدنسازی,  حمام ترکی و سنتی, کافی شاپ و ... که برای مسافران تور استانبول می باشد. 


هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول  5 ستاره در منطقه تجاری و تفریحی شهر استانبول واقع شده است که بخاطر دسترسی ممتاز آن به شاهراههای ارتباطی اصلی شهر استانبول بسیار مورد استقبال توریستان تور استانبول قرار می گیرد.ای هتل کتر از 1 کیلوکتر تا مرکز خرید و خیابان استقلال فاصله دارد و مسافت کوتاهی با مکان تاریخی کاخ ییلدیز دارد و توریستان تور استانبول علاقمند به جاذبه های گردشگری می توانند از این مکان بازدید کنند.فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۱۱ کیلومتری این هتل 5 ستاره می باشد.

امکانات اتاقها:

در کنار موقعیت فوق العاده هتل سورملی استانبول ۲۰۵ اتاق استاندارد و سوئیت که طراحی و دکوراسیون اتاق ها به روز و شیک می باشد و دارای  رنگ آمیزی شاد و گرم است.این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، صندوق امانات اختصاصی ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه و مبلمان مدرن ،فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوارو مینی بار می باشد.

امکانات هتل سورملی استانبول :

استخر روباز با تراس ، سونا و جکوزی از امکانات رفاهی هتل سورملی استانبول می باشند وعلاقه مندان به فعالیت های ورزشی می توانند در سالن ورزشی هتل ورزش کرده و در فعالیت های تنیس و بیلیارد شرکت کنند . گیم نت هتل نیز اسباب سرگرمی گردشگران تور استانبول را مهیا می کند .سالن کنفرانس و امکانات جلسه ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، خانه داری، لاندری، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، پارکینگ خصوصی ، آژانس خدمات مسافرتی ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، نمازخانه و… از دیگر امکانات هتل سورملی استانبول می باشند.


هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول یک هتل پنج ستاره است که در منطقه ی تکسیم استانبول واقع شده است . اگربه دنبال هتلی با شرایط و امکانات مناسب در استانبول هستید،هتل مارتی بهترین انتخاب است. هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و فاصله آن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه می باشد.میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری تکسیم و مرکز فرهنگی هنری آکبانک دسترسی بسیار مناسبی ازهتل دارند. دراین هتل مارتی مسافران تور استانبول قطعا احساس آرامش و راحتی زیادی می کنند. بدین ترتیب ، هتل دارای بهترین امکانات و خدمات می باشد.

 marti1.jpg

marti4.jpg

امکانات هتل مارتی استانبول:

هتل مارتی استانبول طیف وسیعی از خدمات شامل رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، دربان ، انبار و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.هتل مارتی استانبول دارای 270 اتاق زیبا است که بسیاری از آنها شامل میز کار ، اتاق ویژه ی غیرسیگاری ها ، اتاق های متصل به هم ، تخت های اضافی دراز (به طول 2 متر ) و وسیله ی گرمایشی هستند. مرکز تناسب اندام ، آبگرم ، سونا ، ماساژ واتاق بخار هتل مکانهایی ایده آل برای تمدد اعصاب و رفع خستگی مسافران تور استانبول پس از یک روز شلوغ به شمار می روند. با موقعیت ایده آل و امکانات سطح بالا، هتل مارتی استانبول در بسیاری زمینه ها در اوج است.

 marti2.jpg

marti6.jpg

قطعا بهترین انتخاب شما هتل مارتی استانبول است . تمام سعی‌ و تلاش کارمندان و مدیریت این هتل در ایجاد احساس آرامش برای مسافران تور استانبول است و برای رسیدن به این هدف امکانات و سرویس‌های زیادی را در اختیار میهمانان گذاشته اند. از جمله این خدمات می‌توان به رستوران، محل کشیدن سیگار، نگهداری چمدان‌ها، ترنسفر فرودگاهی اشاره داشت.از لحاظ تناسب در موقعیت مکانی و امکانات،هتل مارتی از پر طرفدارترین هتل ها در استانبول است.

 marti5.jpg

 

 

هتل وو استانبول

wow1.jpg

wow2.jpg

هتل وو استانبول یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که از نظر موقعیت مکانی کنار فرودگاه آتاتورک ساخته شده است این هتل در سال 2007 با 275 اتاق شیک و مجهز ساخته شده است. این هتل با داشتن بارها و رستورا ن های بسیار زیبا حرف اول را میزند. گردشگران تور استانبول می توانند با انتخاب این هتل یکی از بهترین مسافرت های خود را تجربه کنند. 

wow3.jpg

امکانات هتل وو استانبول : 

wow5.jpg

wow6.jpg

از جمله امکانات هتل وو استانبول نظافت اتاق ها ، مجهز به آسانسور ، صندوق امانات ، خشکشویی ، خدمات آرایشی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سالن غذا خوری ، صبحانه در اتاق ها ، باشگاه ورزشی و.... که این ها بخشی از امکانات هتل می باشد که برای جلب رضایت به گردشگران تور استانبول می باشد.

wow4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیط  تور استانبول و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

تور استانبول خرداد 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.