هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل آنا کیشa.gifa.gifa.gifHotel Anna Kish

هتل آنا کیش از دسته هتل های 3 ستاره کیش میباشد که در سال 1377 در زمینی به مساحت 8500 متر مربع بنا شد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه با ماشین میباشد.این هتل 3 ستاره  دارای 152 اتاق با چشم انداز زیبا میباشد که ظرفیت این اتاق ها معادل 1 تا 5 نفر است.تمامی اتاق های این هتل از معماری زیبا و امکاناتی مناسب برخوردارند.

هتل آنا کیش با معماری خاص و داشتن محوطه زیبا بین دوبازار زیتونومرواریدقرار گرفته و از آن دسته هتل هایی است که لحظات خاطره انگیزی را برای گردشگران تور کیش فراهم کرده است.از بهترین مزیت و مشخصه ی این هتل حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز آن است  که در شب فضایی بسیار زیبا و دل انگیز به خود می گیرد و بسیاری از مهمانهای هتل آنا در شب به محوطه ی این هتل می آیند و لحظاتی خوش را سپری می کنند.

امکانات هتل آنا کیش:

لابی،استخر،کافی شاپ،رستوران،لاندری،سالن کفرانس،تاکسی سرویس،صندوق امانات خصوصی،فروشگاه،ترانسفر فروگاهی،پارک کودکان،آژانس خدمات مسافرتی،اینترنت،فضای سبز و ... میباشد.
a1.jpg

a2.jpg

a4.JPG

a3.JPG

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پالاس کیش star.gifstar.gifstar.gifstar.gifstar.gif Palas hotel kish

هتل 5ستاره پالاس کیش یکی از هتل هایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری  در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتلپانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس کیش  که طرفداران زیادی را درتور کیش هتل پالاس کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشداز امکاناتی که برای مسافران تور کیش در هتل پالاس کیش لحاظ شده است :رستوران،اینترنت پر سرعت،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،پارکینگ،تاکسی سرویس،ترانسفر فرودگاهی،لابی،ماهواره،کافی شا پ،استخر روباز، سوئیت،تلویزیون،یخچال و ...مقررات هتل پالاس کیش: همراه داشتن مدرک شناسایی میهمانان عزیز و همراهان الزامی استساعت ورود به هتل ملاک نیست و زمان تحویل اتاق بعد از ساعت 14 و تخلیه اتاق مطابق مقررات هتل می باشدمیهمان موظف است در پایان (رزرو) نسبت به تخلیه اتاق در ساعت مشخص شده توسط هتل اقدام نماید و در صورت تمایل به تمدید با هماهنگی و توافق هتل ممکن خواهد بودهتل در خصوص جا ماندن یا تاخیر و لغو وسیله سفر میهمانان هیچگونه مسئولیتی نداشته و در صورت عدم مراجعه میهمانان در روز مقرر به هتل مشمول شرایط ابطال و انصراف از رزرو خواهد شدآدرس هتل پالاس کیشکیش - مابین میدان سیری و میدان داریوش ، هتل پالاس

 

-پالاس-1.gif

 

p3.jpg

 

 

p5.jpg

 

-پالاس-4.gif

 

-پالاس--5.gif

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فلامینگو کیش

Flamingo-Hotel-Kish-1.jpg

هتل فلامینگو کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی قشنگ به شکل دلفین می باشد که در سنه 1376 در زمینی به مساحت 27 هزار متر چهارگوش احداث شده است. هتل فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز و آلاچیق های قشنگ واقع شده است که پذیرای میهمانان تور کیش می باشد.طراحی ساختمان های هتل فلامینگو بصورت اتاق های ویلایی و سوئیت می باشد که دارای 202 اتاق است.

Flamingo-Hotel-Kish-3.png

دو سالن آمفی تئاتر ،سالن اجتماعات ، اتاق ملاقات اخص نشستهای بازرگانی از فضاهای جانبی هتل فلامینگو کیش می باشند و سایر فضاهای هتل فلامینگو کیش دسته های اداری متمرکز در طبقه همکف دربرگیرنده مدیریت امور مالی ، رزرواسیون ، مدیریت استجابت و اتاق کنترل صوتی و تاسیساتی می باشند .آماده خدمت رسانی به گردشگران تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-7.png

امکانات هتل فلامینگو کیش :

امکانات هتل فلامینگو کیش شامل رستوران با گونه ها غذاهای ایرانی ،فرنگی و دریایی،کافی شاپ ،کافی نت پر سرعت ،خشکشویی ، شبکه فیلم های سینمایی ویژه فلامینگو، آسانسورهای ۱۲ نفره با دیواره شیشه ای مشرف به جزیره زیبایکیش و … می باشد .دسترسی هتل فلامینگو دین به مراکز خرید کیش ومراکز تفریحی جزیره زیاد مناسب است که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز بازرگانی کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره کرد.با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش گرد از بهترین هتل های کیش برای ماندن و توریست تور کیش می باشد.

Flamingo-Hotel-Kish-5.png

Flamingo-Hotel-Kish-4.png

 

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک کیش بنا شده است. این هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تجاری جزیره برخوردار است. اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده پذیرایی از مسافرانگرامی میباشد. هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و  گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال گردشگران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند. 

 

 

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 افتتاح شده که جز یکی از بزرگترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شودو در سال 1388 به مجموعه هتل های پارس اضافه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه فقط 7 کیلومتر است. این هتل نزدیک به ساحل درخشان خلیج نیلگون  فارس ،مراکز تجاری و همچنین جاذبه گردشگری اسکله تفریحی روبروی این هتل قرار دارد .فضای داخلی این هتل مدرن و به روز است و باعث می شود لحظات ماندنی در ذهن شما مسافران عزیز حک کند.  هتل شایان با ۱۹۵ اتاق مجهز، سوئیتهای ساحلی، سوئیتهای معمولی، رویال، اتاقهای روبه دریا و جزیره و همچنین دوبلکس های لوکس با طرحی گرم و مدرن می باشد.با انتخاب هتل شایان نهایت لذت را از سفر خود میبرید.

امکانات هتل شایان کیش:

دارای چندین رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی و سالن مجلل و رستوران شمبلیر ،باغ بهشت،فرانسوی از مجمعه رستوران های این هتل می باشد. از دیگر خدمات این هتل لابی ،کافی شاپ، آرایشگاه، سالن های کنفرانس، کافی نت و گیم نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات سالم و همچنین خدمات فکس، دسترسی آسان به مراکز خرید، دریا و … میباشد و دارای کادر مجرب آماده پذیرایی از شما مسافران تور کیشمی باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.