هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

جاذبه های گردشگری کیش

درخت سبز کیش

در اطراف درختان کهن و محوطه ای سرسبز و زیبا درخت سبز کیش با بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر با شاخه های آویزان و به زمین فرو رفته به چشم میخورد. این جاذبه گردشگری زیبا، استراحتگاهی مناسب را برای مسافران محترم تور کیش مهیا کرده است.

درخت سبز کیش کهن سال‌ترین درخت لور و همچنین قدیمی ترین درخت در بین درختان جزیره زیبای کیش است. این جاذبه گردشگری زیبا اکثر مسافران عزیز تور کیش را به سوی خود می کشاند. تماشای این محوطه سرسبز با وجود نرده‌های چوبی و آلاچیق های زیبا و محل متعدد پخت کباب به گردشگران تور کیش پیشنهاد می شود .به خاطر عقیده تعدادی از مردم به جهت برآورده شدن نیاز، گره هایی با پارچه بر شاخه های درخت سبز کیش، زده شده است.

درخت سبز کیش در نزدیکی 2 جاذبه گردشگری، شهر تاریخی حریره و آب انبار سنتی است که گردشگران تور کیش میتوانند پیاده از شهر حریره و آب انبار سنتی تا کنار درخت سبز طی کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر خود به جزیره زیبای کیش ثبت کنند.

 


نخلستان باغ بهشت کیش

پرورش نخل در کیش سابقه دیرینه‌ای دارد، بیشتر مسافران و گردشگرانی که در سده های دیرین از کیش دیدن کرده‌اند به وجود نخلستان های انبوه در این جزیره تاکید دارند. این نخلستان تنها نخلستان به جا مانده از دوره های قدیم است که در غرب محله سفین قرار داشته و یکی از زیباترین نخلستان های کیش است. به ویژه چشم انداز زیبا و خیره کننده آن در هنگام غروب که از دیدن آن سیر نخواهید شد. این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش محسوب شده که توجه گردشگران را به خود جلب نموده است.سازمان منطقه آزاد کیش در دهه اخیر، در طرح های توسعه فضای سبز جزیره برای نخل اهمیت فوق العاده ای قائل شده است.نمونه هایی از این گونه موارد نخلستان های طلوع و غروب است که نخلستان طلوع با حدود 15 کیلومتر در شرق جزیره واقع شده است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

آب انبار سنتی کیش

به علت حجم بارش کم و وجود اغلب بارش های فصلی در جزیره کیش، یکی از روشهای ذخیره آب آشامیدنی در قدیم ساخت آب انبار بوده است .در سال 1372 در نزدیکی مجموعه درخت سبز و در محدوده شهر حریره کیش جهت جمع آوری آب های سطحی، یک آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبک معماری سنتی یزدی احداث شده است. به جهت ساخت و سازهای کیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده شده و این آب انبارها کاربرد اصلی خود را از دست داده و در واقع به عنوان یک مکان گردشی دیدنی و جالب برای گردشگران تبدیل شده است.

هوای داخل این آب انبار در فصول گرم سال ،با وجود روزنه‌های ورودی و بادگیرها متعادل و حتی خنک می‌ شود،برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک کرده است. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار سنتی کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس شده است. روزنه های بالای گنبدهای آب‌ انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. برای بازدید از این آب آنبار تاریخی با ما همراه شوید.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش که مساحتی حدود 32 هکتار دارد،در قسمت جنوبی بلوار ولایت حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی واقع شده و هدف آن معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریست های داخلی و خارجی جزیره کیش می باشد.این باغ 8 باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی دارد که از میدان سعدی و با دروازه قرآن شیراز آغاز شده و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان ،دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار گرفته اند که در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به آخر می رسد.

باغ راه ایرانی کیش جزو طولانی ترین باغ راه کشور بوده و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما ،رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد این باغ برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی بوده که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش نوروز 96را مجذوب خود می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پروازهای تفریحی کیش

 یکی از هیجان انگیزترین تفریحات جزیره کیش پروازهای تفریحی کیش می باشد.گردشگران تور کیش می توانند با پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس،جذابیت ها و زیبایی های جزیره نقره فام کیش را از فراز آسمان و در حین پرواز مشاهده کنند.در ضمن فرودگاه بین المللی جزیره کیش نیز دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای آن دسته از مسافران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند ،ممکن ساخته است.بی شک مسافران با پرواز کردن روی جزیره کیش سفری خوب و خاطره انگیز را تجربه خواهند کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.