هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل گلدیس کیشc.gifc.gif Goldis hotel kish

هتل گلدیس کیش از دسته هتل های 2 ستاره میباشد که در سال  در بلوار ایران 1369 افتتاح گردید.این هتل در زمینی به مساحت 6500 متر مربع واقع شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی تور کیش شد.

امکانات هتل گلدیس کیش:

لابی،کافی شاپ،اینترنت،فروشگاه،سونا،جکوزی،تاکسی سرویس،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،ترانسفر،فضای سبز،خشکشویی،مینی بار و ... میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گراند کیشx.gifx.gifx.gifx.gif kish Grand Hotel

هتل گرند کیش یکی از بهترین هتل های چهار ستاره کیش می باشد کهدر زمینی به مساحت 6400 متر مربع در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها مراکز خرید کیش احداث شده است به طوری که پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.برای ساخت این هتل که چهار سال به طول انجامیده است، معادل 50 میلیارد ریال هزینه شده است.این هتل دارای  60 اتاق مجهز و تزیین شده میباشد.هتل گراند کیش با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیشمیباشد.

امکانات هتل گراند کیش:

فروشگاه و غرفه , دستگاهATM  تراس , آسانسور , روزنامه , نمازخانه , تلویزیون در لابی , آرایشگاه مردانه , صندوق امانات , لابی , سرویس بهداشتی،غذا و نوشیدنی هتل کافی شاپ , رستوران , کافی شاپ 24 ساعته امکانات ورزشی تفریحی خانه دارت , زمین تنیس , سالن بیلیارد , پینگ پنگ , فوتبال دستی , صندلی ماساژ . ابب نما هتل و آکواریوم اب شیرین از امکانات خاص هتل میباشد.

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل پارسیان کیشhh.gifhh.gifhh.gifParsian Hotel Kish 

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است.این هتل  در سال  1374در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ  کیفیتی در درجه هتل های 3 ستاره کیشمیباشد. هتل پارسیان کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده ی پذیرایی از میهمانان تور کیش می‌باشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر، مجاورت با تالار شهر ( محل برگزاری جشنواره ها و کنسرت های موسیقی )، فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان کیش به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد

امکانات هتل پارسیان کیش:رستوران،کافی شاپ،فست فود،آرایشگاه مردانه،آرایشگاه زنانه،اینترنت بیسیم،تاکسی سرویس،خشک شویی،اجاره اتومبیل،کافی نت و ... میباشد. نمونه هایی از خدمات رایگان این هتل: صبحانه بوفه,ترانسفر فرودگاه,سرویس بازارها,تخفیف رزرو مراکز تفریحی کیش.

 -پارسیان-کیش1.gif

-پارسیان-کیش2.gif

-پارسیان-کیش3.gif

-پارسیان-کیش4.gif

-پارسیان-کیش5.gif

-پارسیان-کیش-6.gif

 جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرارگرفته است. این هتل 5 ستاره در مجموع 100 سوئیت که همگی بر روی دریا قرار گرفته و دارای کف شیشه ای ‎که گردشگران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی بهم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به نمایش درآورده است.موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ برای میهمانان تور کیش فراهم آید.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ ، ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ 

 


مسافران عزیز با انتخاب هتل ترنج کیش سفر خوشی را سپری می کنید.‏ ‏ ‏ 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزدیک به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند.  این هتل دارای فضاهایی گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگونن خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن همایش، سالن کنفرانس، ویدئو کنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

هتل شایگان کیش

هتل  شایگان کیش از جمله هتل های مدرن 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئیت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره  کیش برای شما گردشگران عزیز به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل  شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقیقه با بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئیت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهای نیلگون خلیج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همایش، کنفرانس, جلسه و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذیرایی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشیده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بیلیارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ میز بیلیارد و اسنوکر لوکس ، زمین تنیس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سیستم قفل الکترونیکی، سرویس بهداشتی، تلویزیون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلویزیون محلی ، کامپیوتر با امکان دسترسی به اینترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش  شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همایش خورشید-سالن متینگ آفتاب – سالن میتینک روم ونوس-سالن میتینگ روم مهتاب)، کافه تراس دریا، کافى شاپ آفتابگردان، دیزل ژنراتور، سیستم آب شیرین کن، موزیک زنده رستوران، موزیک زنده لابى (پیانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شانی ، سالن همایش و آمفى تاتر، موزیک سقفى، ماهواره، خیاطى، آرایشگاه مردانه ، آرایشگاه زنانه ،رنت کار، کانسیرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رایگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .

 

 

مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.    

هتل تعطیلات کیش

pic-112776-1485072112.jpg

درباره هتل تعطیلات کیش :

هتل تعطیلات کیش در سال 1378 در زمینی به مساحت 3.788 متر مربع تاسیس گردید . این هتل 3 ستاره با 25 پرسنل آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد .

فاصله هتل تعطیلات کیش تا مرکز شهر ، فرودگاه ، مناطق دیدنی :

هتل تا فرودگاه کیش 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد و همچنین پارک آهوان در نزدیکی هتل واقع شده است . هتل فقط 5 دقیقه تا اسکله تفریحی ، 5 دقیقه تا بولینگ مریم ، 18 دقیقه تا کشتی یونانی ، 5 دقیقه تا پارک دلفین و 5 دقیقه تا بازارهای ( مرجان - ونوس - مروارید ) 

امکانات هتل تعطیلات کیش :

پذیرش 24 ساعته ، خدمات اتاق ها ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، صبحانه و ناهار در اتاق ، پارکینگ ، اینترنت و...

tatilat4.jpg

اتاق های هتل تعطیلات کیش :

این هتل دارای 70 واحد آپارتمان ،سوئیت و 250 تخت راحتی می باشد که دارای خدمات رفاهی کافی جهت اقامت توام با  آسایش است .

-کیش-تور-مشهد.com-hotel-tatilat-kish-4.jpg

رستوران هتل تعطیلات کیش :

رستوران های هتل در طبقه همکف واقع شده است که با ظرفیت 80 نفر آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد . کافی شاپ هتل با ظرفیت 40 نفر نوشیدنی های گرم و سرد با طعم بینظیر را به شما میهمانان عزیز ارائه می دهد . 

9.jpg

تور کیش سفر خوشی را برای شما میهمانان گرامی آرزو می نماید ...

مطالب مرتبط:

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.