هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های ارزان کیش

هتل آبادگران کیش

_آبادگران_کیش_5.jpg

درباره هتل آبادگران کیش :

این هتل 2 ستاره در سال 1376 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع در کنار اسکله تفریحی جزیره کیش ساخته شد . هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . رستوران میرمهنا در فاصله دو قدمی و مراکز خرید پردیس 1 و 2 در فاصله 4 دقیقه ای و مراکز خرید مرجان و مروارید هم در فاصله 6 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است . هتل دارای 76 باب اتاق است . این هتل ارزان قیمت که میهمانان زیادی رو پذیرش و به خود جذب می کند . هتل با داشتن امکانات رفاهی مناسب سفری ارزان و مقرون بصرفه را برای مسافران مهیا می کند . رستوران های نزدیکی هتل تا ظرفیت 50 نفر را ساپورت می کند . هتل دارای خدماتی نظیر :تلویزیون و ماهواره ، رستوران ، اینترنت ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، یخچال و... می باشد .

_آبادگران_کیش_1.jpg

_آبادگران_کیش_2.jpg

 _آبادگران_کیش_3.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل اسپادانا کیش

_اسپادانا_کیش_2.jpeg

درباره هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش در زمینی به مساحت 2 هکتار در سال 1379 ساخته و در سال 1394 بازسازی شد . معماری این هتل 2 ستاره بصورت ویلاهای یک طبقه و مجزا ساخته شده که به همین دلیل راحتی و آسایش مسافران را دو چندان کرده است . این هتل در نزدیکی پلاژ بانوان ، بولینگ مریم و صدا سیما واقع شده است . هتل دارای خدماتی نظیر : باغ ، فضلی سبز ، کارکنان مسلط به زبان عربی و انگلیسی ، پذیرش 24 ساعته ، روم سرویس ، پارکینگ ، رستوران و کافی شاپ ، ماهواره و تلویزیون ، خشکشویی ، گشت سیاحتی جزیره کیش و... می باشد . با انتخاب این هتل یکی از بهترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد . زیرا از لحاظ هزینه مقرون بصرفه ، از لحاظ آسایش تمامی امکانات فراهم و با توجه به موقعیت خوب هتل نسبت به مراکز تفریحی کیش یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود .

_اسپادانا_کیش_1.jpeg

_اسپادانا_کیش_1.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

هتل پانیذ کیش

_پانیذ_کیش_1.jpg

درباره هتل پانیذ کیش :

هتل پانیذ کیش از هتل های 2 ستاره کیش با امکانات مناسب از میهمانان تور کیش پذیرایی می نماید . این هتل در نزدیکی مراکز خرید کیش واقع شده است بصورتی که دقیقا رو به روی پاساژ مروارید می باشد . هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 3 کیلومتر فاصله دارد . معماری هتل بصورت بلوک هایی جدا از هم می باشد که هر بلوک دارای چند طبقه می باشد . این بلوک ها دارای اتاق های 2 تا 4  تخته می باشند . که همگی از امکانات رفاهی برخوردارند . هتل دارای امکاناتی نظیر : پذیرش 24 ساعته ، فضای باز ، رستوران ، سیستم اعلام حریق ، اینترنت ، کولر گازی ، تاکسی سرویس ، پارکینگ ، خشکشویی ، تلویزیون و ماهواره و... می باشد . هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد . این هتل به دلیل بصرفه بودن وداشتن امکانات رفاهی مناسب میهمانان زیادی را به خود جذب کرده است که هتل تمام تلاش خود را می کند تا میهمانان تور کیش سفر خوشی را سپری کنند و یکی از بهترین خاطرات خود را در این هتل 2 ستاره و مقرون بصرفه ثبت کنند .

_پانیذ_کیش_4.jpg

_پانیذ_کیش_2.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزو می نماید ...

هتل آرا کیش

_آرا_کیش_1.jpg

درباره هتل آرا کیش :

این هتل 2 ستاره در سال 1391 بازسازی شده و از هتل تک ستاره به دو ستاره ارتقا پیدا کرده است . این هتل دو ستاره یا توجه به امکاناتی که دارد تمامی نیازهای مسافران تور کیش را برطرف و خاطرات خوبی را برایشان به ارمغان خواهد گذاشت . هتل دارای : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات اتاق ، حمام و... می باشد . این هتل با توجه به نزدیکی به مجتمع های خرید مانند : بازار پردیس 1 و 2 و... مکان مناسبی برای استراحت می باشد و همچنین مسافرانی که به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستند انتخاب مناسبی است . هتل آرا کیش دارای 60 باب اتاق و 200 تخت می باشد که اتاق ها دو ، سه و چهار تخته هستند . هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 6 کیلومتر  و 2 کیلومتر با دریا فاصله دارد .

_آرا_کیش_2.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزرو می نماید ...

هتل الیت کیش

_الیت_کیش_1.jpg

درباره هتل الیت کیش :

هتل الیت کیش هتلی 2 ستاره در جزیره کیش یکی از مقرون به صرفه ترین هتل های کیش می باشد . این هتل به تازگی بازسازی شده و رستورانی بر روی آب ساخته است که زیبایی آن را دو چندان می کند و همچنین لذت خوردن غذاهای سنتی کیش و فضای باز و دریا خاطره خوشی را در ذهن مسافران تور کیش ثبت می کند . این هتل امکانات لازم جهت اقامتو استراحت با توجه به امکانات و خدمات کافی را داراست و برای کسانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند مناسب می باشد . تور کیش هتل الیت کیش را به شما پیشنهاد میکند ...

_الیت_کیش_2.JPG

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...


مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش خرداد 96

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.