هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های مشهد

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد :

هتل 4 ستاره فانوس دریا مشهد درخیابان امام رضا (ع) و در جوار حرم مطهر رضوی و مراکز خرید احداث شده است. این هتل 10 طبقه در مجموع 105 اتاق دارد. رستوران این هتل ظرفیت 250 نفر را دارد و انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کند. این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل فانوس دریا1

امکانات هتل فانوس دریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، پارکینگ، سونا، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، ماهواره، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی، تاکسی سرویس، آسانسور، ایر کاندشن، اینترنت و...

هتل فانوس دریا2


هتل 3 ستاره هاترا مشهد :

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا و فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی احداث شده است. این هتل 9 طبقه می باشد. فرودگاه مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین ایستگاه راه آهن 30 دقیقه از این هتل فاصله دارد.

هتل هاترا1

امکانات هتل هاترا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، چایخانه، اینترنت در لابی و در واحد، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، فتوکپی و...

هتل هاترا3


هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدسمشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون  دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان ستاره آرمان توس

armanhotel.jpg

این هتل 3 ستاره در شهر مقدس مشهد با مساحتی بالغ بر 33317 متر مربع با فاصله کمتر از 500 متر از بارگاه مطهر امام رضا (ع) در آبان ماه 1394 افتتحاح گردیده است . این هتل آپارتمان بی نظیری به طور حتم امکاناتی همانند یک هتل 5 ستاره را دارد . هتل در 9 طبقه دارای 291 باب اتاق می باشد که متراژ متوسط واحد ها 50 متر مربع می باشد که در سه کلاس استاندارد ، ویژه و فوق ویژه هستند . تمامی اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند : تخت ، تلویزیون IpTv ، اینترنت ، حمام و لوازم بهداشتی ، چای ساز و... می باشند . هتل دارای رستوران و کافی شاپ و همچنین قنادی بزرگی می باشد که تمام احتیاجات شما میهمانان تور مشهد را برطرف خواهند کرد . هتل دارای مرکز خرید بزرگ آرمان نیز می باشد که ویژگی های منحصر دارد . مرکز خرید آرمان دارای 3 ورودی و 344 باب مغازه می باشد . 

armanhotel2.jpg

تصاویر و دیگر امکانات هتل آپارتمان ستاره آرمان توس :

پذیزش 24 ساعته ، پارکینگ هوشمند ، اینترنت ، کافی شاپ ، لابی ، خدمات نگهبانی ، فضای سبز ، استخر و سونا خشک و بخار ، جکوزی ، حمام ترکی ، تجهیزات ورزشی ، سالن بدنسازی ، دکتر فیش  ، سالن ماساژ ، باغ بام ، رستوران بوفه با ظرفیت 200 نفر ، نماز خانه ، صندوق امانات ، استقبال و ترانسفر ، دوربین های حفاظتی ، لاندری آقایان و خانما ، قنادی و مینی بار ، استخر و ... 

armanhotel6.jpg

armanhotel1.jpg

armanhotel7.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.