هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های آنتالیا

هتل کمر ریچ آنتالیا

 

درباره هتل کمر ریچ آنتالیا :

هتل کمر ریچ آنتالیا هتلی مجلل و با شکوه می باشد که در منطقه کمر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل در سال 2006 میلادی برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل کمر ریچ آنتالیا تا ساحل تنها 900 متر فاصله دارد.

فاصله هتل کمر ریچ آنتالیا تا فرودگاه و مرکز شهر :

هتل کمر ریچ آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 39 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و با مرکز منطقه کمر تنها 500 متر فاصله دارد.

امکانات هتل کمر ریچ آنتالیا :

هتل کمر ریچ آنتالیا در مجموع 195 اتاق شیک را در برگرفته است که همه اتاق ها با رنگ های دلنشین و دکوراسیونی زیبا طراحی شده اند. اتاق های هتل از امکانات ویژه و منحصربه فردی برای گردشگران تور آنتالیا برخوردار می باشند.

امکانات اتاق های هتل کمر ریچ آنتالیا :

یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم ، وای فای ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم سرمایشی و گرمایشی ، بالکن با چشم اندازی زیبا به سوی کوه و دریای مدیترانه و .....

امکانات رفاهی هتل کمر ریچ آنتالیا :

هتل کمر ریچ آنتالیا دارای امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برای اوقات فراقت و استراحت گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته است. از جمله این امکانات می توان به باشگاه بدنسازی ، باشگاه مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، میز بیلیارد ، والیبال ساحلی ، دارت ، ورزش های آبی ، استخر در فضای باز و ...... اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل کمر ریچ آنتالیا :

فروشگاه ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، کرایه اتومبیل و ......

رستوران های هتل کمر ریچ آنتالیا :

هتل کمر ریچ آنتالیا دارای چند رستوران می باشد که در رستوران اصلی هتل انواع غذاهای بین المللی ، ترکی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا

sanrise7jpg.jpg

sanrise6jpg.jpg

درباره هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا از دسته هتل های لوکس و 5 ستاره منطقه سیده آنتالیا می باشد. این هتل با چشم اندازی زیبا و معماری خوبی برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است.

 فاصله هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا تا فرودگاه ، مرکز شهر :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا با فروگاه بین المللی آنتالیا 65 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 75 کیلومتر و با مرکز شهر سیده 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا دارای اتاق های خوبی می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای نظیر مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای ، یخچال ، تلویزیون ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع و ...... برای گردشگران تور آنتالیا برخوردار می باشند.

sanrise1jpg.jpg

sanrise2jpg.jpg

امکانات رفاهی و تفریحی هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا : 

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله ساحل اختصاصی ، استخر ، باشگاه بدنسازی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، ورزش های آبی از قبیل قایقرانی و موج سواری و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

پارکینگ ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات ویژه معلولین و .....

رستوران های هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا دارای چندین رستوران و بار می باشد که انواع غذاهای محلی ، بین المللی ، دریایی و ... در این رستوران ها طبخ می شود  که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و در کنار عزیزانشان سرو کنند. 

 sanrise3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت هابا شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

kanduan1jpg.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا جزء هتل های مجلل و 5 ستاره در منطقه کندو آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 39000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. این هتل جزء هتل های kervansaray نیز می باشد. هتل کروانسرای کندو آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین در نزدیکی ساحل لارا بیچ واقع شده است. در ضمن خدمات هتل به صورت uall نیز می باشد. 

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع 400 اتاق لوکس را در برگرفته است که شامل سوئیت ، ویلا و .... می باشد. اتاق های هتل از تجهیزات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز برخوردار می باشند. در ضمن اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی زیبا از ساحل و باغ های سرسبز که آنجا را در برگرفته است دارند. هتل کروانسرای کندو آنتالیا دارای 5 رستوران با انواع غذاهای متنوع از جمله غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. همچنین هتل دارای 9 کافه می باشد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه ها سرو می شود. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته شده می توان به زمین تنیس ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، باشگاه مخصوص کودکان و ...... نیز اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

خدمات مخصوص معلولین ، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات و ......

kanduan3jpg.jpg

kanduan4jpg.jpg

kanduan5jpg.jpg

kanduan2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در سال 2006 و بر روی زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع بنا شده است. این هتل 5 در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است .این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی آن ALL می باشد.این هتل 5 ستاره دارای 295 اتاق می باشد که این هتل دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... و همچنین دارای بالکن اختصاصی می باشند . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگرانتور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده نمایند .

GERANDRING.jpg

GERANDRING3.jpg

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا :

استخر در فضای باز، باغ ، تراس، تنیس، بیلیارد، دارت، بولینگ،امکانات ورزش های آبی،پارک آبی، ساحل خصوصی، سونا، باشگاه ورزشی، ماساژ، حمام ، اسپا، استخر سر پوشیده، اتاق بازی ،غواصی، کلاب شبانه، زمین بازی مخصوص کودک، کلاب کودکان، رستوران و بار، اسنک بار و... مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 GERANDRING5.jpg

GERANDRING6.jpg

GERANDRING1.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96

تور آنتالیا مرداد 96

تور آنتالیا شهریور 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.