هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا بنا گردیده است . این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور کیش باشد. این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل عالی قاپو کیش :

هتل عالی قاپو کیش در مجموع 28 اتاق و 152 تخت خواب را دارا می باشد. این هتل 2 ستاره به دلیل قیمت مناسب و معماری خاصی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل عالی قاپو می توان به یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سرویس بهداشتی فرنگی و ..... اشاره کرد. 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ساحلی دیدنیها کیش

هتل ساحلی دیدنیها کیش در کنار دریای زیبای  خلیج همیشه فارس با ساحل اختصاصی و از جمله پر طرفدار ترین هتلهای مشهور و با قدمت اما بازسازی شده جزیره کیش می باشد این هتل به خاطر کادر مجرب و مهمان نواز و کیفیت  خوب سرویس دهی بین مسافران تور کیش مشهور و جز بهترین هتل های سه ستاره  کیش شده است. یکی  دیگر از دلایل انتخاب مسافرانتور کیش نزدیک بودن به  بازار مرجان و اماکن گردشگری شهر کیش و دارا بودن رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده می باشد.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی و با طراحی مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد های هتل بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره تاپ را دارا می باشد.

 

هتل فلامینگو کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش Kish Flamingo Hotel یکی از هتل های 4 ستاره خوب می باشد و در سال 1376 شمسی در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره زیبای کیش و در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع افتتاح گردید.نمای ظاهری این هتل فلامینگو کیش به صورت دلفین می باشد و از نظر ظاهری بسیار متفاوت با هتل های دیگر کیش می باشد.  در این هتل فضای سبز بسیار با طراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس است طراحی شده است. در این هتل حدود 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1 و 2 وجود دارد که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.هتل فلامینگو کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای از کیش قرار دارد که به راحتی می توان به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشت مانند بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...).

-فلامینگو-کیش.gif

امکانات و تصاویر هتل فلامینگو کیش:

رستوران با انواع غذاهای فرنگی،دریایی و...،تلویزیون،یخچال،سرویس فرنگی،سرویس ایرانی،اینترنت بی سیم،پارکینگ،ماهواره،نمازخانه،لابی،حمل و نقل،سالن بدنسازی، کافی شاپ

-فلامینگو-کیش-2.gif

-فلامینگو-کیش-1.gif

خدمات رایگان هتل فلامینگو کیش:

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت،صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت WIFIرایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق و...

لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان است. 

-فلامینگو-کیش3.gif


هتل آریان کیش

هتل آریان در سال 1381 در زمینی به مساحت تقریبی 5200 متر مربع در سه طبقه و نیم تاسیس شد. هتل آریان کیش دارای 68 اتاق و سوئیت در متراژ و اشکال متنوع و زیبا می باشد.لابی هتل یکی از زیباترین لابی های هتل های جزیره بشمار امده و در دوره ای رتبه اول را کسب نموده است.  هتل به سبب قرارگرفتن در نزدیکی اماکن تفریحی  ورزشی و ساحل دریا جزیره وهمچنین مسافت کوتاه تا بازارهای اصلی و مرکزی جزیره از مزیت های آن به حساب می اید.

 


خدمات هتل آریان کیش :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، حمل و نقل، ماهواره  و همچنین صبحانه بوفه کامل و ترانسفر فرودگاهی از خدمات رایگان این هتل است  و همین طور کافی شاپ لابی در محیطی جذاب و دلنشین بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش با انواع نوشیدنی های سرد وگرم و بستنی های مختلف و رستوران های هتل با ظرفیت 130 نفر در محیطی مفرح بخش و زیبا در طبقه همکف واقع شده و با منویی کامل، شامل انواع غذاهای ایرانی وفرنگی و همچنین غذاهای متنوع دریایی ماهی و میگو پذیرای میهمانان مقیم و غیر مقیم تور کیش می باشد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.