هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک کیش بنا شده است. این هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تجاری جزیره برخوردار است. اتاق های زیبا و لوکس از چیدمان منحصر به فرد این هتل به شمار می‌رود، هتل پارمیدا با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب آماده پذیرایی از مسافرانگرامی میباشد. هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و  گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال گردشگران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند. 

 

 


هتل جام جم کیش star.gifstar.gifstar.gifHotel Jam jam Kish

هتل جام جم کیش یکی از هتل های 3 ستاره کیش می باشد که از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دانشگاه کیش و بازار ونوس و زیتون و مروارید و اسکله تفریحی می باشد.  این هتل  در زمینی نزدیک به ۹۰۰۰ مترمربع در مرکزجزیره تور کیش و در انتهای بلوار دریا واقع شده است. این هتل جنب هتل فلامینگو و نزدیکیبازارهای ونوس،زیتون،مروارید و همچنین اسکله تفریحی است که از ویژگی های منحصر به فرد آن میباشد. این هتل دارای ۵۰ باب اتاق و ۱۵۰ تخت در اتاق های تک، دو، سه، چهار، پنج نفره و سوئیت میباشد. گردشگران تور کیش  که قصد رزرو هتل در کیش را دارند و نزدیکی به بازارهای کیش برایشان مهم است هتل جام جم کیش گزینه بسیار مناسبی است.امکانات هتل جام جم کیش شامل: رستوران، کافى شاپ، اینترنت وایرلس، چایخانه سنتى، سالن بیلیارد، لاندرى، کانتر گردشگرى ، ترانسفر استقبال فرودگاهى ، سیستم ماهواره اى و شبکه هاى خبرى در کلیه اتاقها، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر، دوربین مداربسته، ژنراتور برق اضطرارى، دستگاه آب شیرین کن، روم سرویس 24 ساعته، تعداد 51 باب اتاق و سوئیت با امکانات تلویزیون LCD- یخچال به همراه مینى بار کامل، سیستم تهویه مطبوع می باشد.

 _جام_جم_1.gif

-جام-جم-2.gif

-جام-جم-3.gif

-جام-جم-4.gif

-جام-جم-5.gif

-جام-جم-6.gif

 

هتل تاپ رز کیش w.gifw.gifw.gif Hotel Rose Island tops

هتل تاپ رز کیش از دسته هتل های 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

لابی،کافی شاپ،چایخانه سنتی،رستوران با اجرای موسیقی زنده،پارکینگ،لاندری،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،فضای سبز،صندوق امانات خصوصی،کانتر خدمات گردشگری،خدمات خشکشویی،ترانسفر فرودگاهی و ... میباشد.

t1.jpg

t2.jpg

t3.jpg

t5.jpg

جهت مشاوره و راهنمایی تور کیش و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فانوس کیش

_فانوس_کیش_1.jpg

درباره هتل فانوس کیش :

این هتل در سال 1376 ساخته و در سال 1389 بازسازی شد . هتل فانوس کیش یکی از هتل های 2 ستاره کیش با داشتن فضای باز و محوطه گل کاری شده و فضای سبز محل مناسبی برای مسافرت و داشتن سفری مقرون بصرفه است . هتل جز یکی از هتل های ارزان کیش محسوب می شود و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.هتل دارای 40 اتاق و 100 تخت می باشد که تمامی اتاق ها دارای خدمات رفاهی مناسبی هستند . هتل فانوس کیش دارای امکاناتی نظیر : رستوران ، کافی شاپ ، ماهواره و تلویزیون ، باشگاه و میز بیلیارد و... می باشد . هتل در نزدیکی شهر قدیمی حریره و شهر زیر زمینی 2500 ساله واقع شده است که فقط 5 دقیقه فاصله دارد و همچنین بازار ماهی فروشان که در فاصله 10 دقیقه ای از هتل می باشد . فاصله فرودگاه کیش تا هتل 10 دقیقه می باشد .

_فانوس_کیش_2.jpg

_فانوس_کیش_3.jpg

تور کیش پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزو می نماید ...

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.