هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های کیش

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش که در دو فاز قدیم و جدید بوده، در بلوار ساحل کیش واقع شده و آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور کیش می باشد. این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و میهمانان آن دسترسی آسانی به مراکز خرید و دریا دارند . همچنین این هتل در مجاورت مرکز تجاری کیش ، بازار پردیس ، بازار زیتون و مرکز همایش های بین المللی کیش واقع شده است.برای آن دسته از مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و ارزان هستند، این هتل گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان بوده و دارای اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه می باشد. این هتل در نوار ساحلی جزیره کیش و در کنار بازار ونوس واقع شده و فاصله نزدیکی با اسکله تفریحی و سوپرمارکت دارد که مسافران تور کیش می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.همچنین این هتل تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

اتاق های هتل سالار کیش دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی،ماهواره ،کف پوش،کولر گازی ، مبل وآشپزخانه،ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

امکانات هتل سالار کیش:

از امکانات کلی هتل سالار کیش می توان به : یخچال، تلویزیون،تلفن،سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی،سرویس فرنگی،حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ و... اشاره کرد که در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

 

هتل لوتوس کیش :

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

_لوتوس_کیش.jpg

 

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابی، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز،  تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

هتل آریان کیش

  

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 96

تور کیش تیر 96

تور کیش مرداد 96

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد

تور کیش نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.