هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های آنتالیا

هتل رویال تاج محل آنتالیا

درباره هتل رویال تاج محل آنتالیا :

هتل رویال تاج محل آنتالیا جزء دسته هتل های 4 ستاره منطقه سیده آنتالیا می باشد که در سال 2015 میلادی در زمینی به وسعت 40.000 مترمربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. اطراف این هتل را باغ های سرسبز و منظره ای زیبا احاطه کرده است که زیبایی هتل رویال تاج محل آنتالیا را دو چندان کرده است. 

فاصله هتل رویال تاج محل آنتالیا تا فرودگاه و مرکز شهر :

هتل رویال تاج محل آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 48 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 70 کیلومتر و با مرکز شهر سیده تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا :

هتل رویال تاج محل آنتالیا در مجموع 450 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها لوکس و بزرگ بوده و با دکوری خاص طراحی شده اند. در ضمن اتاق ها دارای بالکن می باشند که چشم اندازی زیبا دارند. اتاق های هتل رویال تاج محل آنتالیا از امکانات ویژه ای برای گردشگران تور آنتالیا برخوردار می باشند.

امکانات اتاق های هتل رویال تاج محل آنتالیا :

یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، سیستم تهویه مطبوع ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، مینی بار ، سشوار و ..... 

royaltajmahal4jpg.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال تاج محل آنتالیا :

هتل رویال تاج محل آنتالیا دارای امکانات تفریحی از قبیل سالن تناسب اندام ، والیبال ساحلی ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سینما ، زمین بازی مخصوص کودکان ، اتاق ماساژ ، پارک آبی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل رویال تاج محل آنتالیا :

صرافی ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ ، فروشگاه ، سالن زیبایی و ...... 

رستوران های هتل رویال تاج محل آنتالیا :

هتل رویال تاج محل آنتالیا دارای چندین رستوران می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای ایتالیایی ، دریایی ، اروپایی ، بین المللی ، هندی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. 

 royaltajmahal5jpg.jpg

 royaltajmahal6jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید

 

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا

sanrise7jpg.jpg

sanrise6jpg.jpg

درباره هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا از دسته هتل های لوکس و 5 ستاره منطقه سیده آنتالیا می باشد. این هتل با چشم اندازی زیبا و معماری خوبی برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است.

 فاصله هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا تا فرودگاه ، مرکز شهر :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا با فروگاه بین المللی آنتالیا 65 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 75 کیلومتر و با مرکز شهر سیده 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا دارای اتاق های خوبی می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای نظیر مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای ، یخچال ، تلویزیون ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع و ...... برای گردشگران تور آنتالیا برخوردار می باشند.

sanrise1jpg.jpg

sanrise2jpg.jpg

امکانات رفاهی و تفریحی هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا : 

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله ساحل اختصاصی ، استخر ، باشگاه بدنسازی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، ورزش های آبی از قبیل قایقرانی و موج سواری و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

پارکینگ ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات ویژه معلولین و .....

رستوران های هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا :

هتل کریستال سانرایز کویین آنتالیا دارای چندین رستوران و بار می باشد که انواع غذاهای محلی ، بین المللی ، دریایی و ... در این رستوران ها طبخ می شود  که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و در کنار عزیزانشان سرو کنند. 

 sanrise3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت هابا شماره 41954-021  تماس حاصل فرمایید.

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. یک صرافی نیزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل در 15 کیلومتری Downtown آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.