هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های استانبول

هتل آرسیما استانبول star.gifstar.gifstar.gifstar.gif Istanbul Arsima Hotel

هتل آرسیما استانبول Istanbul Arsima Hotel با درجه بندی هتل های 4 ستاره است و در سال 2011 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول درب های خود را به روی گردشگران تور استانبول گشود. فاصله هتل آرسیما استانبول از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد.پذیرش این هتل دارای پشتیبانی 24 ساعته است.هتل آرسیما در 6 طبقه و با 35 اتاق زیبا،مدرن و تمیز آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.از امکانات اولیه اتاق های هتل می توان به اینترنت پرسرعت بی سیم ، حمام مجزا برای اتاق ها،تلویزیون ال سی دی,مینی بار و... اشاره کرد. فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند کاخ توپکاپی،موزه اوتامان،برج گالاتا و... نزدیک بوده همچنین فاصله هتل تا میدان تکسیم (تقسیم) حدود 900 متر میباشد. در این هتل یک صرافی برای دسترسی آسانتر میهمانان و مسافران تور استانبول وجود دارد. در هتل آرسیما استانبول یک مرکز ماساژ درمانی حرفه ای و حمام ترکی برای راحتی میهمانان تور استانبول در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده اند. همچنین میهمانان هتل آرسیما استانبول می توانند از کافه بار لابی هتل با انواع نوشیدنی های بین المللی لذت ببرند.

-آرسیما-استانبول-1.gif

سایر امکانات تصاویر و عکس های هتل آرسیما استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، خشکشویی،سرو صبحانه در اتاق، صرافی، حمام سنتی ترکی وسونا  بخار، ماساژ و... .

-هتل-آرسیما-استانبول-.gif

-هتل-آرسیما-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sheraton Hotel

هتل شرایتون استانبول Istanbul Sheraton Hotel یکی از هتل های 5 ستاره معروف استانبول می باشد و در سال 1989 میلادی در محله آتاکوی مارینا شهر استانبول و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه بنا شده است.هتل شرایتون استانبول در بیش از 24 طبقه و در مجموع از 285 اتاق و سوییت زیبا و مجلل تشکیل شده است و اقامت مناسبی برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی و SPA نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند. در نزدیکی هتل شرایتون استانبول مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن ورزشی و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.این هتل در سال 2009 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-شرایتون-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شرایتون استانبول:

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش و...

امکانات ورزشی:

استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری

-شرایتون-استانبول-2.gif

-شرایتون-استانبول-1.gif

-شرایتون-استانبول-4.gif

-شرایتون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سلطانیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sultania Hotel

هتل سلطانیه استانبول Istanbul Sultania Hotel در سال 2010 میلادی بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول بنا شده است.این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 43 اتاق و سوییت زیبا تشکیل شده است و آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبولمی باشد.ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل سلطانیه استانبول قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن استانبول قرار گرفته است.

-سلطانیه-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت پرسرعت، استخر، سونا، اجاره اتومبیل، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس مراقبت از کودکان، پارکینگ،سرو صبحانه در اتاق، لابی، لاندری، حمام سنتی ترکی و بخار و... 

-سلطانیه-استانبول-لابی.gif

-سلطانیه-استانبول-رستوران.gif

-سلطانیه-استانبول-استخر.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-2.gif

-سلطانیه-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 96

تور استانبول مرداد 96

تور استانبول شهریور 96

تور استانبول از تبریز

تور استانبول از مشهد

تور استانبول از اصفهان

تور استانبول از تهران

تور استانبول از شیراز

تور استانبول از رشت

تور استانبول نوروز 97

تور ترکیه تابستان 96

تور ترکیه مرداد 96

تور ترکیه شهریور 96

تور ترکیه نوروز 97




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.