هتل های گرجستان

تور گرجستان

هتل های گرجستان

تور گرجستان

خواستار تظاهرات تصویب شدن شورای شهر

تور گرجستان همراه خبر مخالفان شورای شهر
احزاب مخالف پارلمان: همبستگی پتریوت های گرجستان (APG)، گرجستان اروپا (EG) و جنبش متحد ملل همبسته (UNM) از پیروان خویش برای پیوستن به راهپیمایی اعتراضی، بعد متعلق به که شورای شهر تفلیس در روز 29 سپتامبر دو قطعنامه را تصویب کرد، خواستار گردید.

اکثریت اعضای شورای شهر پروژه هایی را تصویب کردند که در نظر دارد برای انتقال یک قطعه زمین 1،900 و 4،700 متر مربع برای قیمت سمبلیک - یک ژل به شرکتی که یک پارک بزرگ و یک همتافت تفریحی در آنجا ساخته شود، تصویب شود.

بحث ها زیاد شلوغ بود، زیرا دسته ها مخالف و پیرامون زیست مخالف تصویب آنها بودند، ادعا کرد که این معامله غیرقانونی است و هیچ گزارش زمین شناسی در مورد پروژه ها وجود ندارد. این اختلاف منجر به حذف تعدادی از مخالفان توسط شهربانی شد، در حالی که دیگران این اعتراض را ترک کردند.

اعضای مخالف ادعا می کنند که این کمپانی از آن وزیر بیضپنا ایوانیشویلی است که بنیادگذار باهماد رویای حکومت گرجستان و ابتدا وزیر گرجستان است.
هتل های گرجستان
پارک ماشین در نزدیکی میدان آزادی ساخته خواهد شد در حالیکه مرکز تفریحی چند منظوره در گور تابوری واقع شده و تحت وارسی بر تفلیس و مجاور باغ گیاه شناسی قرار دارد که در نزدیکی کاخ ایوانیشویل در منطقه ماتسیمیندا پیمان دارد.

APG روز یکشنبه در مراسم پارلمان پارلمان در خیابان روستائیلی، تظاهرات را برگزار کرد، در حالی که تظاهرات اعتراضی EG در همان روز در میدان پوشکین برگزار شد.
خبرهای تور رگجستان را دنبال کنید :
UNM می گوید که تظاهرات آنها روز دوشنبه در ساعت 2 پس از ظهر برگزار می شود. آنها ادعا می کنند که تصمیم شورای شهر یک قرارداد غیرقانونی بود و منظور آن انتقال نیمی از تفلیس به بیدنا ایوانیشویلی است.

شهردار تفلیس، دیوید نومانیا، اظهار داشت که این پروژه ها برای سرمایه بایسته است، در حالی که معاون شورای شهر تفلیس، جورجی تیکمالادزه، اطمینان می دهد که ساکربولو یک تصمیم به راستی مهم را به تصویب رسانده که بر پایه آن، مناطق تفریحی کبیر در تفلیس ساخته خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.